Sipariş Süreci Nasıl İşler?
Sipariş verme süreci basit ve hızlıdır. İstediğiniz ürünleri sepetinize ekleyin, ardından ödeme adımına geçerek siparişi tamamlayın. Sipariş onaylandığında, size bir onay e-postası göndereceğiz.
Siparişinizi verdiğinizden hemen sonra değiştirme veya iptal etme talebinde bulunabilirsiniz. Ancak, siparişinizin işleme alınmış veya kargoya verilmiş olması durumunda bu değişiklikleri yapmak mümkün olmayabilir.
Kargo ücretleri ve teslimat süreleri siparişinizi ve bulunduğunuz yeri baz alarak değişkenlik gösterebilir. Genellikle kargo ücreti ve teslimat süresi sipariş verildiği anda belirtilir.
Genellikle güvenilir ve hızlı teslimat sağlayan çeşitli kargo firmaları ile çalışıyoruz. Hangi kargo firmasının kullanılacağı, teslimat adresiniz ve bölgelerine göre değişebilir.
Sipariş vermeden önce veya sipariş sonrası belirli bir süre içinde kargo adresinizi değiştirebilirsiniz. Siparişiniz işleme alınmadıysa, hesabınızdan veya müşteri hizmetlerimiz aracılığıyla adres değişikliği talebinde bulunabilirsiniz.
Hasarlı veya eksik ürünler için hemen müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin. Sorunu çözmek ve size yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağız.
Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşarsanız (gecikme, kayıp, teslimat yapılamaması vb.), hemen bizimle iletişime geçin. Problemi çözmek için gerekli adımları atacağız.
Siparişinizin durumunu web sitemizdeki hesabınızdan takip edebilirsiniz. Ayrıca, size gönderilen kargo takip numarasıyla kargo firmasının sitesinden de siparişinizi takip edebilirsiniz.